Ürün iadesini nasil yapabilirim?

İade etmek istediğiniz ürünleri tarafımıza göndermeden önce e-posta yolu ile ya da hesabım bölümünden "iade taleplerim" kısmına tıklayarak bildirmeniz gerekmektedir. İade talebinin onay bilgisi e-posta yolu ile size bildirildiğinde ürünün gönderimini gerçekleştirebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünleri orjinal kutusu, ambalajı, ve bütün standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz olarak teslim tarihinden itibaren mng kargo ile 14 gün içerisinde tarafımıza teslim edilmesi gerekmektedir. Kullanılmış, orjinalliğini kaybetmiş ve üzerinde etiketi bulunmayan ürünlerde kesinlikle iade işlemi yapılmamaktadır. İade işlemlerinde kargo ücreti müşteriye aittir.

Kredi kartı ile yapılmış alışverişlerde geri ödeme İyzico aracılığıyla 1-3 iş günü içerisinde, banka kartı ile yapılmış alışverişlerde 7-14 iş günü içerisinde  hesabınıza yatırılır.

Havale yöntemi ile yapılmış alışverişlerde geri ödeme 3 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılır. 

Ürün değişimini nasıl yapabilirim?

Satın almış olduğunuz ürünü aynı modelin başka bir beden veya rengi ile değiştirmek istiyorsanız; gönderiyi gerçekleştirmeden once e-posta yolu ile değişim talebinizi bildirmeniz gerekmektedir. Mailinizde hangi beden ve renk ile değişim yapmak istediğinizi belirtmeniz gerekmektedir. Değiştirmek istediğiniz ürünleri orjinal kutusu, ambalajı, etiketi, bütün standart aksesuarları, ve faturası ile birlikte eksiksiz olarak teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde tarafımıza teslim edilmesi gerekmektedir. Değişimlerde kargo ücreti tarafımıza aittir.

Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?

VISA ve MasterCard kredi kartları ile ödeme yapabilirsiniz. Kredi kartlarına İyzico ödeme platformu ve BKM exspress ile taksitli ödeme imkanı sunmaktayız. Kapıda ödeme, havale ile ödeme seçeneklerimiz mevcuttur. Kapıda ödemede kredi kartı ve nakit olanaklarımız bulunmaktadır.

İnternet sayfasında kredi kartımı kullanmam güvenli mi?

Evet, kredi kartınızı güvenle kullanabilirsiniz. PCI DSS güvenceli kart saklama özelliği bulunan İyzico sistemi kolay ve güvenli bir ödeme platformu sunar. PCI Hizmet Sağlayıcısı’nın en üst düzey güvenlik sertifikası olan Level 1 sertifikasına sahiptir.

Tükenen ürünlerin stok yenilemesi yapılıyor mu?

Tükenen ürünlerde stok yenilenmesi yapılabilir. Ürün favorilerinize ekli ise stok yenilenmesi yapıldığında size e-posta yolu ile bilgi verilecektir.

Siparişimi takip edebilir miyim?

1.Siparişinizi tamamladıktan sonra gün içerisinde siparişinizin onaylandığına dair bir e-posta gönderilecektir. E-posta almazsanız, lütfen bizimle iletişime geçiniz.

2. İnternet sitemizde "Kargo ve Teslimat" bölümünden mail adresinizi ve siparişi numaranızı girerek siparişinizi takip edebilirsiniz. Kargo teslim süremiz 2-5 iş günü içerisindedir.

Teslimat sırasında adreste bulunmuyorsam ne olacak?

Adreste bulunmadığınız takdirde kargonuz “teslim edilmedi” olarak işaretlenir ve geri döner. Kargo şirketi ile irtibata geçerek gelecekleri saat hakkında ön bilgi alarak, paketinizin sizin icin uygun bir saatte teslim edilmesini sağlayabilirsiniz. İkinci kez gelindiğinde adreste bulunmamanız durumunda ofis adresimize iade edilir.

Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizi teslim alırken kargo paketinizde hasar (yırtık, ezilme, ıslanma, vb.) olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Hasar tespiti durumunda, oluşan hasar ürüne zarar vermiş veya hasar nedeniyle faturadaki ürün ile içerik eşleşmiyor ise kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmaniz gerekmektedir.

Tutanak, oluşan hasarın siz kaynaklı olmadığını belirttiği icin değişim veya iade işleminizi kolaylaştıracaktır. Tutanak sonucunda yeni ürün en kısa sürede adresinize gönderilecektir.

Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik veya hasarlı ürün bildirimleri, tutanak olmadığı için incelemeye tabi tutulur. İnceleme sonuca göre kabul edilebilir veya reddedilebilir.

Ürün kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

[email protected] email adresimizden bize ulaşabilirsiniz.